2013. szeptember 24., kedd

telefon nélkül mit érek én



Mobil nélkül
Ma reggel, miután úsztam egyet, egy hibát elkövettem. Elhagytam valahol a mobilomat a reggeli és a fogmosás között. Persze azonnal neki álltam keresni, a vonalassal rácsengettem(mi másra is lehetne használni egy vonalast), de nem vette fel senki, csak kicsengett. Mivel némára volt állítva így nem hallottam semmit. Aztán indulni kellett, így Nélküle mentem a szocotthonba.
Egész nap a telefonomért aggódtam. Eszembe jutott az a sok dátum, amit nem fogok tudni felidézni. Aztán ott voltak még a telefonszámok, amelyekből van úgy ezer. Persze sokat rég nem használtam közülük, de azért mégis. És ha éppen valaki telefonál? Valami fontos, halaszthatatlan ügybe. Akkor most nem tudok vele beszélni. Nagyon nagyon elveszettnek éreztem magam.
Ez olyan, mint amikor bűnt követek el, és elveszítem az Istennel való kapcsolatot. Persze lehet nélküle élni, de akkor annyira szegény és gyámoltalanná válok. Valahogy elveszítem a telefonszámokat, az üzeneteket, csupa olyan dolgot, ami nélkül élni még lehet, de minek.
Aztán persze megtaláltam, és jobban örültem neki, mint előtte. 18 nem fogadott hívás, 5 üzenet (ebből én voltam 3 szor, amikor kerestem a telefont).Azért jó érzés kapcsolatban lenni.
Antal atya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése